< terug naar het overzicht

Payt: sponsorcommunicatie

23 juni 2017     15:56

Payt is de nieuwe hoofdsponsor van FC Groningen en koos La Compagnie voor de Sponsor communicatie!





Payt automatiseert  debiteurenbeheer en incassozaken. Dat doet Payt door de factuurgegevens uit het boekhoudpakket van bedrijven en organisaties te genereren en de facturen vervolgens automatisch naar debiteuren/ klanten te versturen. Om dat te realiseren, is de Payt software met meer dan 600 verschillende boekhoud- en administratiepakketten te koppelen.
Inmiddels werkt Payt voor talloze bekende en onbekende bedrijven en organisaties. Door middel van de komende campagnes vanuit en rond FC Groningen en de Groene Kathedraal zal zowel de naams- als propositiebekendheid van Payt nog verder gaan toenemen.

Meest effectieve sponsorkeuze

Cijfers bewijzen het onomstotelijk: het sponsoren van voetbal is zeer effectief om communicatiedoelen te bereiken.Voetbal is de meest bekeken sport ter wereld, via alle denkbare kanalen.
We hebben jarenlange ervaring met sportmarketing. Ons bureau koppelde al eerder Univé als hoofdsponsor aan SC Heerenveen, Energy Valley aan FC Groningen en begeleidde het Italiaanse sportmerk Lotto  als kledingsponsor voor het Nederlands Elftal (KNVB), het nationale elftal van Zwitserland, Kroatië en AC Milan in de periode Van Basten, Rijkaard en Gullit. Ook toen al werd er voortdurend onderzoek gedaan naar het effect en de resultaten.
Ook in het geval van Payt worden de inspanningen rond en met de sponsorcommunicatie regelmatig doorgemeten.

De eerste uitingen van Payt zijn in de maak zullen al vanaf begin juli in en rond het stadion te zien zijn. Ons bureau adviseerde op de dakranden binnenzijde van het stadion geen assertieve reclame te maken, maar de verbinding te zoeken met de club en supporters. Vandaar de grote doeken met ‘wij zijn groningen’ en ‘samen achter de trots van het noorden’.


Dit bericht delen