WAT WIJ DOOR DE JAREN HEEN
GEMAAKT HEBBEN?

Ons portfolio is net zo breed en uiteenlopend als de vraag en behoefte van onze opdrachtgevers.
Het vertelt exact wie wij zijn, wat we kunnen en hoe we denken. We laten ons werk daarom graag voor ons spreken.
Want dat zegt immers alles.

Hoe

belangrijk is de last mile in de e-commerce business?

Waarom

word je hoofdsponsor? En wat is je boodschap?

WAAROM

ÉÉN VAN DE GROOTSTE BEURSGENOTEERDE KUNSTSTOF-INDUSTRIEËN TER WERELD, ONS KOOS VOOR DE MULTIMEDIALE CAMPAGNES VOOR OLIE, GAS, ON- EN OFFSHORE INDUSTRIE.

WELKE

ROL SPELEN DE KUBIES BIJ HET COMMUNICEREN OVER BEREIKBAARHEID?

HOE

MAAK JE EEN ONZICHTBARE, MAAR ONMISBARE PARTNER IN DE ZORG ZICHTBAAR EN FUTUREPROOF?

WAT

DE DUTCH DESIGN WEEK VOOR EINDHOVEN IS, KAN DIT WEB EN ONLINE FESTIVAL VOOR STAD EN OMMELAND WORDEN.

WAAROM

WIJ GRAAG ONZE MAATSCHAPPELIJKE BIJDRAGE LEVEREN?!

HOE

BRENG JE DE RESULTATEN, MOGELIJKHEDEN EN VOORUITZICHTEN VAN DE (GEZAMENLIJKE) FARMACEUTISCHE INDUSTRIE IN NEDERLAND FEITELIJK, MAAR TEGELIJKERTIJD TOEGANKELIJK?

WAAROM

wij spreken over human to human communicatie?

WAAR

HET ALLEMAAL MEE BEGON? De klassiekers zijn de ‘geruchtmakende’ operaties waarmee La Compagnie vrijwel direct na haar start het fundament heeft gelegd voor wat het bureau nu is.

WAT

MAAKT HEALTH I PORT DÉ BROEDKAMER VOOR HET REVOLUTIONAIRE TOPSPORTZORGCENTRUM DAT ERAAN KOMT?

WAT

WE BEDACHTEN VOOR EEN SNELGROEIENDE NEDERLANDSE ‘BETALEN DOE JE ACHTERAF’ SERVICE?

HOE

je een duurzaam vleeslabel in de markt zet?

HOE

we een nieuw product op het gebied van overspanningsbeveiliging in Europa introduceerden.

WAT

DOET EEN ZWEEDS FARMACEUTISCH BEDRIJF OP DE WADDENEILANDEN?

WAT

WE BEDACHTEN VOOR EEN PRODUCENT VAN transformatoren en elektrische/elektronische meet- en regelapparatuur voor industriële toepassingen.

WAT

BETEKENT LEEFTIJD VOOR JOU?

WIE

er allemaal voor ons gekozen hebben?

HOE

LEG JE COMPLEXE MATERIE EENVOUDIG UIT?

WAAROM

PRATEN WIJ BIJ EEN WOONWIJK OVER EEN GEVOEL EN PRATEN WE OVER CONCEPTEN EN ZELFS VAN EEN MERK?

HOE

verleid je jonge doelgroepen? Recruiting maar dan anders

HOE

WE ECONOMISCHE INITIATIEVEN VAN GEMEENTE EN PROVINCIE GRONINGEN VERBONDEN EN VERMARKTEN

HOEZO

NIEMAND LEEST MEER EEN KRANT?

HOE

EEN REVOLUTIONAIRE VINDING IN DE MARKT WORDT GEZET

HOE

MISTRAL WEER EEN HIP MERK WERD

WAT

JE OOK MAAKT OF LEVERT, GET IT PAYT!

HOE

ER EEN DUURZAAMHEIDSFESTIVAL IN GRONINGEN KWAM

HOE

WIJ EEN FUSIE HIELPEN VORMGEVEN

HOE

WE EEN EFFECTIEVE ONLINE STRATEGIE RICHTTEN OP GROTE REDERIJEN

HOE

je landbouw, INDUSTRIE, GRONDVERZET GROENVOORZIENING banden online verkoopt