30 minuten gratis winkelen in
Ideeën Flagship Stores van La Compagnie.

(Exclusief voor Hattrick’s Club leden FC Groningen)

La Compagnie, het marketing-communicatie bureau dat al bijna 30 jaar de communicatie sponsor is van FC Groningen, introduceert in de maand juni een bijzondere actie, exclusief voor Hattrick’s Club leden. Dit onder het motto; ‘leden inspireren leden’.

Blijf elkaar inspireren!

We moeten met z’n allen de club helpen. Maar we moeten ook om elkaar denken als ondernemende Hattrick’s Club leden. De Hattrick’s Club is ook een belangrijke pijler onder het FC Groningen huis. Via de app ‘Bundeling’ kunnen we elkaar al heel mooi de bal toespelen.
Wij willen als bureau met onze actie heel concreet een statement maken richting onze collega Hattrick leden; blijf elkaar inspireren, ook al zien we elkaar momenteel niet elke 14 dagen.
Als creatieve aanjagers hebben we dan ook dit concept
‘30 minuten gratis winkelen in onze Ideeën Flagship stores’ bedacht.

 

30 min gratis winkelen

30 minuten gratis winkelen; hoe werkt het?

Bedrijven of organisaties kunnen ‘30 minuten online sparren’ reserveren met 3 strategische creatieven, verbonden aan ons bureau.
Men kan via de mail een gewenste tijd kenbaar maken plus het onderwerp/probleem/uitdaging vermelden zodat we alvast kunnen ‘inschieten’ op het onderwerp.
De samenstelling van ons team kan daarbij wisselen en afgestemd worden op de specifieke vraag.

En wat belangrijk is: de uitkomsten van het 30 minuten online consult zijn vervolgens eigendom van de aanvrager. Ze mogen daarmee doen wat ze willen, bijvoorbeeld ook laten uitvoeren door hun eigen marketingafdeling, tekstschrijvers, bureau of wie dan ook.
Het gaat ons om de inspiratie en de dynamiek die er ontstaat in deze tijd!

Het gaat nu vaak om andere ideeën

Ons bureau, dat campagnes maakte voor Nike, Lotto Italian Sportswear, Twinlife, UNIVE, Gaastra Waterwear en momenteel o.a. werkt voor Allure Energie en multinational MontiPower, motiveert de actie bij monde van directeur Renate Boschma:
‘Wij zien vanaf het begin van de corona crisis bij diverse van onze klanten ook andere vragen: hoe houden wij op een niet-obligate wijze contact met onze klanten? Hoe houd ik toch de sales op gang? Hoe communiceer ik onze tijdelijke maatregelen of handelsvoorwaarden?
Dat zijn vaak puzzels waar ondernemers en organisaties graag over willen sparren, vaak met als resultaat dat er andere en originele invalshoeken tevoorschijn komen. Een frisse kijk op hun eigen strategie of communicatie, dat wordt nu als heel waardevol ervaren. (Digital) marketing op basis van echt verfrissende ideeën is daarbij de basis. Zo helpen we nu bijvoorbeeld diverse relaties met het inhoud en vorm geven van interactieve aanbestedingen. En weer anderen met korte films en interactieve mailingen.
Maar wat we ook zien; de herwaardering van een goede verkoop- of verbindende tekst.
Door het online geweld van de laatste jaren is het belang van goede copywriting toch ondergesneeuwd. Men heeft het over storytelling en zoekwoorden, maar een goede tekst schrijven die je doelgroep in het hart raakt is een aparte, specialistische tak van sport.’

Actie; Gelimiteerd en tijdelijk

We hebben (gelukkig) geen lege agenda’s, onze relaties vragen ook nu volop inzet. Daarom is een goede planning van de aanmeldingen cruciaal. ‘Op = op’ zou je kunnen zeggen. Ook is de actie in tijd gelimiteerd, tot 15 juli aanstaande.
30 minuten gratis ideeën winkelen reserveren: anjet@lacompagnie.nl