

Steeds meer merken, bedrijven en organisaties denken na over hun footprint, fabricageprocessen, de verantwoordelijkheid voor onze planeet. En willen dat ook uitdragen. Als mede-ambassadeur van het gedachtegoed dat verandering absoluut noodzakelijk is. Maar hoe doe je dat zonder aan windowdressing te doen? Hoe kies je de juiste toon, hoe geef je het de juiste plaats in de communicatiemix? Met welke frisse ideeën voorkom je platgetreden paden?
La Compagnie helpt hierbij, op strategisch en operationeel niveau.
TRENDS & INSPIRATIE
FLUORISERENDE ORGANISMEN
EARTH CHARTER DE AARDE OMHELZEN
SEVENTEEN SUSTAINABLE GOALS
SEVENTEEN SUSTAINABLE GOALS
De SDG’s (Sustainable Development Goals of Duurzame Ontwikkelingsdoelen) zijn zeventien doelen om van de wereld een betere plek te maken in 2030.
DON'T FUCK WITH THE OCEAN
ENVIRONMENTAL RESEARCH MANAGEMENT
ENVIRONMENTAL RESEARCH MANAGEMENT
ERM is behalve een Drents dorpje, een wereldwijde onderneming vol groene power.
DE EERSTE SCHOEN GEMAAKT VAN KAUWGUM

Vrijwel alle bedrijven en organisaties onderkennen het belang van een consequent beleid op het gebied van duurzame productie, bouw of dienstverlening. En steeds vaker is hiervan het doel niet alleen gericht op een verbetering van imago of positie in de markt.
Gelukkig! Als we om ons heen kijken zien we fascinerende veranderingen. Steeds vaker ook van merken die diensten leveren waarvan je het misschien niet 1-2-3 verwacht.
KIDS TALK ABOUT SUSTAINABILITY
KIDS TALK ABOUT SUSTAINABILITY
2040: de movie. Een indringend beeld hoe kinderen over de toekomst denken.
TUPPERWARE
Het 70 jarige-bedrijf neemt een voorschot op de toekomst en produceert met bio-kunstoffen.
ETEN VAN DE TOEKOMST
KLEINE HUISJES: GROTE IMPACT
KLEINE HUISJES: GROTE IMPACT
Het is niet meer een hype in ons land, ook gemeentes en woningcorporaties stimuleren de ontwikkeling groei van deze bijzondere (groene) woonvorm.