Online marketing

De scheiding tussen reclamebureau en online bureau? Die is denken we bedacht door bureaus die heel goed zijn in het één en bang voor het ander. We denken niet in media, kanalen of plotselinge internethypes. We zetten alle denkbare middelen in om activatie te genereren. Om doelgroepen in hun hart te raken en tot actie aan te zetten. Of om draagvlak te creëren. Dat doen we heel zorgvuldig en trefzeker online, offline of via beide mediatypes. We zijn ondertussen wel heel goed geworden in het samenstellen van die juiste mix. Want geloof ons; je doelgroep bereik je nooit ééndimensionaal.

Meer traffic, grotere activatie

Elke dag opnieuw helpen we bedrijven en organisaties met de ontwikkeling van professionele websites. Met als achtergrondgedachte; behandel en beschouw jouw website als je nieuwe hoofdkantoor. Zorg dat het een ‘interessant en gastvrij gebouw’ is.
Maar dat is vervolgens niet genoeg. Want als je geen traffic hebt op je site staat het gebouw als het ware leeg. Relevante en steeds actuele content, daar helpen we mee. Daar weten we als liefhebbers van superieur copywriting alles van. Want zoekwoorden zijn niet heilig (meer). Het gaat om overtuiging, impact. Het gaat gewoon om mensen die de telefoon pakken of een mail sturen dat ze jouw product willen. Of meer willen weten van jouw visie.
En ja, er is veel bla bla in deze hoek. Wij worden vaak gevraagd als gids in deze IT-achtige omgeving, waar sommige bureaus opdrachtgevers kunnen laten verdwalen in technische termen en abacadabra.

Online marketingVragen, vragen, vragen over online marketing

‘Zitten we bij een goed online bureau? Wordt onze website goed ingezet? Waarom stagneert onze traffic? Moeten we nog überhaupt een website? Of juist een app? Hoe hoe kunnen we viral gaan!? Wat kost een website? Wat kan ik met AR en VR?

Dit zijn vragen die we regelmatig krijgen. Omdat we groot zijn gegroeid tijdens de geboorte van internet, zijn we juist daarin meegegroeid. En kunnen we – al of niet met onze onafhankelijke freelance specialisten, op integere wijze het digitale domein naadloos en betaalbaar inpassen in de totale communicatiemix. 

Benieuwd naar ons werk?
Neem hier een kijkje.

corporate branding

Meer info