SEALWORLD OP BOOT HOLLAND

SEALWORLD INTRODUCEERDE TIJDENS DE WATERSPORTBEURS ‘BOOT HOLLAND’ IN LEEUWARDEN ZOWEL DE PROPATCH VAN BLOCKR MARINE ALS DE DIENSTEN VAN DE WATERFRONT BRIGADE.

Boot Holland geldt in de watersportwereld over het algemeen als dé start van het watersportseizoen. Waar anders kan dit beter dan in de hoofdstad van dé watersportprovincie bij uitstek; Leeuwarden. Sealworld introduceerde, na een voorzichtige start vorig jaar, nu officieel twee loten aan de nog jonge stam van dit Groninger bedrijf. Het zijn de diensten van de WATERFRONT BRIGADE en het product Pro-Patch van BLOCKR MARINE, een revolutionaire afdichting voor huiddoorvoeren en roestgevoelige plaatsen aan boord van plezierschepen. De Waterfront Brigade kwam met een grote duik-demonstratietank naar de beurs waar onderwaterdemonstraties worden gegeven t.b.v. het afdichten van afkalvende beschoeiingen.

Het werk van de Waterfront Brigade is erg bijzonder en kostenbesparend. In Nederland wonen veel mensen aan het water, waarbij de tuin vaak aan het water grenst. Na verkoop van tijd gaat de (vaak houten) beschoeïng rotten en kalft de waterkant onherroepelijk af. Vaak wordt dit proces verergert door golfslag en weersinvloeden als vorst.

WALBESCHOEIING REPARATIES vanaf de walkant zijn kostbaar en geven veel overlast. Er wordt gegraven, bomen en heesters moeten worden verplaatst etc. etc. De mannen van DTS/Waterfrond Brigade doen hun werk daarom vanaf de waterkant, onder water. Hoe dit precies in z’n werk gaat is te zien in de clip die RTL producties maakte.

La Compagnie ontwikkelde de marktaanpak, de packaging en branding van de ProPatch van Blockr Marine. Ook de naamgeving en introductie van de Waterfront Brigade (logo, huisstijl, digital MARKETING etc.) neemt ons bureau voor haar rekening. Daar hoort ook de complete campaigning (social media, targeting) rondom een beurs als Boot Holland bij.