Waar we trots op zijn

Ons bureau heeft een historie – en dus ervaring – waar we trots op zijn. Onze portfolio bestrijkt vrijwel alle werkvelden waar marketing en communicatie van belang is.
De voorbeelden uit onze portfolio vertellen exact wie wij zijn, wat we kunnen en hoe we denken. En hoe belangrijk het is om ook jezelf steeds te vernieuwen en
vanuit visie vooruit te denken.

DUURZAME ZANDWINNING IN GRONINGEN

Kremer Zand en Grind

introductie circulair pelletmerk

Fripel

Kostenservice

'De Geen Gedoe Company'

Bounce Valley

'Spring, zweef, lach en bounce'

Schone oceanen

'Campagnes die ons allemaal raken'

De Zorg- verkenners

'Een verkenning ten behoeve van de mogelijke komst van een nieuwe zorgverzekeraar in Noord-Nederland.'

Op welk kruispunt sta jij?

'Expand your world'

de kracht van MontiPower GmbH

‘preparation from scratch’

EPAL NEDERLAND

Krachtig in de keten.

Inside E-commerce

UC Group Rotterdam: de last mile is cruciaal

TROTS

zijn we op de lange relatie met de Trots van het Noorden...

MULTINATIONAL

KOOS VOOR DE MULTIMEDIALE CAMPAGNES VOOR OLIE, GAS, ON- EN OFFSHORE INDUSTRIE EEN BUREAU UIT GRONINGEN

WELKE

ROL SPELEN DE KUBIES BIJ HET COMMUNICEREN OVER BEREIKBAARHEID?

ZICHTBAAR

HOE EN WAAROM CERTE DUIDELIJK ZICHTBAAR WERD

MVO

WAAROM WIJ GRAAG ONZE MAATSCHAPPELIJKE BIJDRAGE LEVEREN

VAN SAAI NAAR BOEIEND

HOE WIJ DE BIJDRAGEN VAN DE (GEZAMENLIJKE) FARMACEUTISCHE INDUSTRIE IN NEDERLAND OP EEN BOEIENDE WIJZE INZICHTELIJK MAAKTEN.

Van slagzin naar beursgang

Hoe een Groningse uitvinding een wereldmerk werd

FRANK & RONALD DE BOER

STONDEN LETTERLIJK MODEL VOOR- EN IN HET BEGINTIJD VAN ONS BUREAU. ‘Geruchtmakende’ campagnes waarmee La Compagnie vrijwel direct na haar start het fundament heeft gelegd voor wat het bureau nu is.

WAT

MAAKT HEALTH I PORT DÉ BROEDKAMER VOOR HET REVOLUTIONAIRE TOPSPORTZORGCENTRUM DAT ERAAN KOMT?

BETALEN DOE JE LATER

WAS DE KERN VAN ONS BRANDBOOK VOOR AFTERPAY

WAAR

we met VR een high tech product in Europa introduceerden.

DE WADDEN

ALS OORSPRONG VAN EEN FARMACEUTISCHE WERELDSPELER

ERWIN DE VRIES

SPEELDE CRUCIALE ROL IN UITVAARTCOMMUNICATIE

WAAROM

PRATEN WIJ BIJ EEN WOONWIJK OVER EEN GEVOEL EN PRATEN WE OVER CONCEPTEN EN ZELFS VAN EEN MERK?

HOE

verleid je jonge doelgroepen? Recruiting maar dan anders

HOE

WE ECONOMISCHE INITIATIEVEN VAN GEMEENTE EN PROVINCIE GRONINGEN VERBONDEN EN VERMARKTEN

NDC mediagroep

HOE

EEN REVOLUTIONAIRE VINDING IN DE MARKT WORDT GEZET

'Hoe Mistral weer een hip merk werd'

HET SUCCES VAN PAYT

WAT JE OOK MAAKT OF LEVERT: GET IT. PAYT!

HOE

WIJ EEN FUSIE HIELPEN VORMGEVEN