Waar we trots op zijn
Ons bureau heeft een historie – en dus ervaring – waar we trots op zijn. Onze portfolio bestrijkt vrijwel alle werkvelden waar marketing en communicatie van belang is.
De voorbeelden uit onze portfolio vertellen exact wie wij zijn, wat we kunnen en hoe we denken. En hoe belangrijk het is om ook jezelf steeds te vernieuwen en
vanuit visie vooruit te denken.
- All
- Portfolio 31
- Geen categorie 3
- Campagnes 4
- Merkstrategie 5
- Communicatiestrategie 5
- Design 6
- Logo & Huisstijl 4
- Naamcreatie 1
- Nieuws 3
- Uitgelicht portfolio 5
- Sportmarketing 1
DUURZAME ZANDWINNING IN GRONINGEN
Kremer Zand en Grind
introductie circulair pelletmerk
Fripel
Kostenservice
'De Geen Gedoe Company'
Bounce Valley
'Spring, zweef, lach en bounce'
Schone oceanen
'Campagnes die ons allemaal raken'
De Zorg- verkenners
'Een verkenning ten behoeve van de mogelijke komst van een nieuwe zorgverzekeraar in Noord-Nederland.'
Op welk kruispunt sta jij?
'Expand your world'
de kracht van MontiPower GmbH
‘preparation from scratch’
EPAL NEDERLAND
Krachtig in de keten.
Inside E-commerce
UC Group Rotterdam: de last mile is cruciaal
TROTS
zijn we op de lange relatie met de Trots van het Noorden...
MULTINATIONAL
KOOS VOOR DE MULTIMEDIALE CAMPAGNES VOOR OLIE, GAS, ON- EN OFFSHORE INDUSTRIE EEN BUREAU UIT GRONINGEN
WELKE
ROL SPELEN DE KUBIES BIJ HET COMMUNICEREN OVER BEREIKBAARHEID?
ZICHTBAAR
HOE EN WAAROM CERTE DUIDELIJK ZICHTBAAR WERD
MVO
WAAROM WIJ GRAAG ONZE MAATSCHAPPELIJKE BIJDRAGE LEVEREN
VAN SAAI NAAR BOEIEND
HOE WIJ DE BIJDRAGEN VAN DE (GEZAMENLIJKE) FARMACEUTISCHE INDUSTRIE IN NEDERLAND OP EEN BOEIENDE WIJZE INZICHTELIJK MAAKTEN.
Van slagzin naar beursgang
Hoe een Groningse uitvinding een wereldmerk werd
FRANK & RONALD DE BOER
STONDEN LETTERLIJK MODEL VOOR- EN IN HET BEGINTIJD VAN ONS BUREAU. ‘Geruchtmakende’ campagnes waarmee La Compagnie vrijwel direct na haar start het fundament heeft gelegd voor wat het bureau nu is.
WAT
MAAKT HEALTH I PORT DÉ BROEDKAMER VOOR HET REVOLUTIONAIRE TOPSPORTZORGCENTRUM DAT ERAAN KOMT?
BETALEN DOE JE LATER
WAS DE KERN VAN ONS BRANDBOOK VOOR AFTERPAY
WAAR
we met VR een high tech product in Europa introduceerden.
DE WADDEN
ALS OORSPRONG VAN EEN FARMACEUTISCHE WERELDSPELER
ERWIN DE VRIES
SPEELDE CRUCIALE ROL IN UITVAARTCOMMUNICATIE
WAAROM
PRATEN WIJ BIJ EEN WOONWIJK OVER EEN GEVOEL EN PRATEN WE OVER CONCEPTEN EN ZELFS VAN EEN MERK?
HOE
verleid je jonge doelgroepen? Recruiting maar dan anders
HOE
WE ECONOMISCHE INITIATIEVEN VAN GEMEENTE EN PROVINCIE GRONINGEN VERBONDEN EN VERMARKTEN
NDC mediagroep
HOE
EEN REVOLUTIONAIRE VINDING IN DE MARKT WORDT GEZET
'Hoe Mistral weer een hip merk werd'
HET SUCCES VAN PAYT
WAT JE OOK MAAKT OF LEVERT: GET IT. PAYT!
HOE
WIJ EEN FUSIE HIELPEN VORMGEVEN